menu Home chevron_right
Big PharmaKryzysy i katastrofymediaZmiany na ZiemiŻywność i woda

Audycja 17/10/14: „Ebola i dalsza fikcja w mediach”

admin | 24 października 2014

Znowu o Eboli, ale temat wbrew pozorom jest bardzo ważny. Czym jest medialna fikcja, która nas zalewa? Dlaczego ludzie jej nie dostrzegają? Jak zmienić tę sytuację?

Ebola hoax


>>> Tutaj pobierz plik audycji 17.10.2014 <<<

Newsy:

Linki:

W audycji były wykorzystane następujące utwory:

  • intro: Paco Santiago – La Danza del electron
  • outro: Max Waves – Distant (feat Pixieguts)
  • podkłady: softspace

Written by admin

Comments

This post currently has 11 comments.

  1. stach

    25 października 2014 at 9:12 am

    Rockkefellera powinno sie szanowac za wklad w historie za univerek chickagowski kurde ile fundacji pomocy jak mozesz gadac vo depopulacji jako jego plan !!!!!!!!! opierasz swojue tezy o google i wielki znawca , troche historii liznij chlopie i bys zaprosil kogos kto by ci w 5 min obalil twoje tezy ale boisz sie konfronacji

  2. zajcewow

    25 października 2014 at 11:25 am

    Ludzi którzy obalili by tę teorie jest tysiące. Ale to własnie ta jedna osoba widzi jak jest, a wcale to nie jest tak jak te tysiące ludzi mówi w Telewizji. Gdyż wystarczy mała namiastka potwierdzająca spisek, a wszystko się składa w całość. Bo widać że coś kręcą i są jeszcze dobrzy ludzie którym się to nie podoba i stąd mamy wycieki pewnych informacji. Tylko ignorancja i widzenie tylko tych dobrych stron zaślepia ludzi. Ale jak myślisz „Stach” że oni są na tyle głupi by robić tylko te złe rzeczy to już twój problem.

  3. Lenrok

    26 października 2014 at 4:41 pm

    Pozdrawiam wszystkich sluchajacych.Mam pomysl dot. ogolu projektu Teoria Chaosu
    Co dzien do terminu audycji odczuwam pustke,propozycja jest nastepujaca:Cloude jest zajety reszte tygodnia,normalne egzystencyjne powody…pozostalych pare dni mysle moglby kogos wyznaczyc by zajmowal sie ta sama idea i w ramach tej samej problematyki ow pierwszy oficer 🙂 przypuszczam ku uciesze sluchaczy TC poprowadzilby Nasza ulubiona audycje.Sprzet przeciez jakis zostal ( po wymianie na lepszy ) ,mozna przeciez sprobowac uruchomic rowniez jakis casting…Tak dzis mi do glowy taki pomysl przyszedl podczas wizyty na AlexJones.Napewno Prowadzacy audycje TC chcialby „pozostawic ” po sobie ( w dluzszej perspektywie ) spuscizne w postaci wychowankow swojej audycji.Jestem przekonany ze to nie problem by taki europejski jones zaczal dzialac oraz kto wie …moze platny.Co dzien przybywa sluchaczy a np.zdarza sie ze LUDZI trzeba ostrzec gdyz tak jak wczoraj byl problem z gwiazda bo za mocno wybuchla itd..Proponuje zrobic jakas ankiete,dokonac analizy i stworzyc Teorie Chaosu.Trzeba sie skrzyknac ,wybrac najlepszych i cieszyc sie codzienna dawka prawdziwych informacji plus interaktywnie kooperujacych sluchaczy.Nie jestesmy gesiami,potrafimy wspolpracowac dla ogolu,czyz nie?
    .Nie pisze o sobie bowiem raczkuje dopiero 🙂 Nawet mam pierwsza kandydature na zastepstwo : tak to Staly Sluchacz.I zostawiam Was z ta koncepcja.Dzieki stokrotne za to co robicie ,jest Git !

  4. aga z wro

    28 października 2014 at 3:14 pm

    Jestem przerażona… Claude – Ty jako libertarianin wychwalający socjal!
    Zgadzam się ze w Polsce jest złodziejski system, ze za olbrzymie podatki obywatel nie dostaje nic- ale rozwiazaniem jest zminiejszenie podatkow i zmniejszenie socjalu bo socjal sie ciagle w polsce zwieksza wraz z podatkami!A ludzie pracucja coraz ciezej i dluzej na tych co nie maja ochoty wziasc sie do roboty.

    A tak poza tym świetna audycja 😉 Pozdrawiam

    • Claude mOnet

      28 października 2014 at 11:30 pm

      Dzięki.

      Co do socjalu to w Irlandii jest kolosalnie większy niż w Polsce, pod tym względem Polska bardziej przypomina wolny rynek. Dla przykładu (datki miesięczne):

      zasiłki dla bezrobotnych:
      Polska (do 6 miesięcy): ok. 700zł
      Irlandia (dożywotnio): ok. 700E + dodatki mieszkaniowe

      emerytury:
      Polska (w zależności od składek): 1400zł (przeciętnie)
      Irlandia: ok. 900E

      dzieci:
      Polska: 50zł na dziecko
      Irlandia: ok. 100E na dziecko

      Płaca minimalna:
      Polska: 5zł na 1h
      Irlandia: 8,65E na 1h

      Widać wyraźnie gdzie kwitnie socjal i socjalizm! Ja już ten system wybrałem…

      Ps. Chodziło mi o fakt, że wolę hojny system socjalny i wolnorynkową gospodarkę niż biurokrację i bardzo niski socjal. W tym drugim przypadku (Polska) pieniądze się po prostu marnują, a lepiej aby ludzie je po prostu wydali niż rząd…

  5. Lenrok

    30 października 2014 at 8:45 am

    Jezeli hellyera doniesienia o dwoch obcych ktorzy steruja rzadem us sa prawda to wystarczy porwac a pozniej torturowac tychze dwoch pozaziemskich gentlemanow i mysle ze to bedzie najlepsza droga do przejecia kontroli nad swiatem ( tym zach. przynajmniej) .W porwaniach nie jestem biegly,ale za to moge przesluchiwac ,po prostu lubie drazyc :)Jezeli idzie o porwanie to moge doradzic ( wyczytalem ze wczesniej nalezy dokonac rozpoznania ) a wiec nalezy sprawdzic czy (nasi obcy) maja jakies slabe strony,typu:-dziwki,hazard etc.
    Pozniej juz sama procedura ‚przejecia’ jak sie to fach. nazywa polega glownie na dzialaniu wg. ustalonego planu .Plan takiego kidnapingu glownie polega ( z czystego pkt. widzenia ) na opanowaniu kontroli nad obserwowanym obiektem ( tak przynajmniej pisza w internecie ).Na czym moze polegac kontrola nad obcymi ? To jest w zasadzie dobre pytanie gdy rozpatrywac przybysza ktory pragnie zniewolenia danego gatunku..Oczywiscie gdyby slaboscia naszych tallwhites byly dziwki,hazard…po podaniu takiemu ww. czynnikow ,po ktorych wplywie nad takimi majacymi slabosc nad ww. czynnikami wystarczy pojmac i przywiesc do mnie.Ja sie zajme wydobywaniem informacji.Pozniej wystarczy tylko poinformowac bilderberggroup ze nadeszly zmiany i mysle ze bedziemy mogli oswobadzac inne zniewolone cywilizacje.Myslalem jeszcze czy kosmita uzyje swoich umiejetnosci i wyrwie sie z niewoli przygotowanej przez nas ,jednakze po dluzszym zastanowieniu wnioskuje ze oni sa jak zwierzeta i dlatego raczej beda starali sie energie magazynowac zamiast ja wyczerpywac…taki obcy ma daleko do domu,po drodze zas wiele moze sie wydarzyc. L

  6. zwiadowca

    1 listopada 2014 at 9:14 am

    Stachu we Włoszech mafia też udzielała się charytatywnie ale czy to oznacza że była to organizacja dobroczynna 🙂
    „Charytatywność – zbiór organizacji i działań mających na celu niesienie pomocy tym, którzy jej potrzebują, w sposób bezinteresowny, dobroczynny, filantropijny[1][2].”

  7. Lenrok

    2 listopada 2014 at 8:07 pm

    Staszek…nie rozumie ze by zlapac rybke trzeba dac przynete,notabene Stas prawdopodobnie korzysta z jakiegos ocenzurowanego neta bo to ze roki jest za nwo zalane jest w calym web.Staszek masz na tym swoim ‚lapciu malego odkrywcy’ jeszcze blokade rodzicielska?Matrioszka, normalnie …wspolczuje ci dzieciaq..Historia nie musi wspoltworzyc rzeczywistosci,moze oczywiscie i widzimy np. co watykan wyprawia(sredniowiecze w xxi wieku ) jezeli zas stachu upiera sie przy swoim mysle ze jego przywiazanie do przeszlosci nie bedzie skutkowalo wyrosniecia z malego stasia
    Lenny
    .

Leave a Reply





  • cover play_circle_filled

    01. ‚Chłodnym okiem…’ – Arek Paterek (gość)
    5. lipca

  • cover play_circle_filled

    02. Sprawiedliwy w morzu niesprawiedliwości…
    12. lipca

  • cover play_circle_filled

    03. Warsztat XXI wieku
    19. lipca

  • cover play_circle_filled

    04. Bitcoin – Maciej Ziółkowski (gość)
    26. lipca

  • cover play_circle_filled

    05. Lewitacja – magia XXI wieku
    2. sierpnia

  • cover play_circle_filled

    06. Spiski w świecie pop-kultury
    16. sierpnia

  • cover play_circle_filled

    07. Doppelgängery w świecie spisków
    23. sierpnia

  • cover play_circle_filled

    08. O wolności i życiu – Maciej Miąsik (gość)
    30. sierpnia

  • cover play_circle_filled

    09. Trójkąt bermudzki, czyli koniec wakacji
    6. września

  • cover play_circle_filled

    10. Armeński Stonehenge i inne opowieści
    27. września

  • cover play_circle_filled

    11. Przyszłość USA
    4. października

  • cover play_circle_filled

    12. Bill Hicks – Agent ewolucji
    18. października

  • cover play_circle_filled

    13. Obozy FEMA w Polsce
    25. października

  • cover play_circle_filled

    14. Duchy, poltergeisty, nieumarli i ich święta
    1. listopada

  • cover play_circle_filled

    15. A jego imię czterdzieści-i-cztery – Cunrad44 (gość)
    8. listopada

  • cover play_circle_filled

    16. Waluty lokalne – Dariusz Brzozowiec (gość)
    15. listopada

  • cover play_circle_filled

    17. Strzały w Dallas – Tony i Kuba (goście)

    add_shopping_cart
  • cover play_circle_filled

    18. Zabójczy monopol – Dariusz Brzozowiec (gość)
    29. listopada

  • cover play_circle_filled

    19. Mikołajki w Teorii Chaosu
    6. grudnia

  • cover play_circle_filled

    20. FED – 100 lat finansowej tyranii
    13. grudnia

  • cover play_circle_filled

    21. Ujawnienie 3.0
    20. grudnia

  • cover play_circle_filled

    22. Podsumowanie 2013 roku
    27. grudnia

  • cover play_circle_filled

    Podcast Teoria Chaosu NR7: „Chemtrails – smugi chemiczne” (1. stycznia 2011)

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play